2. Išmanyti:
2. 1. bendrųjų, individualių programų rengimo principus, specialiųjų programų ir išsilavinimo
standartų, bendrųjų ugdymo planų rengimą;
2. 2. pedagoginio vertinimo metodiką, gebėti atlikti pedagoginį mokinių vertinimą, jų žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygio ir jų atitikimo bendrojo ugdymo programoms bei specialiųjų
ugdymosi poreikių nustatymą, pažangos įvertinimą;
3. Gebėti bendrauti ir bendradarbiauti su mokytojais, tėvais (globėjais, rūpintojais), pedagoginių
psichologinių tarnybų, sveikatos priežiūros, švietimo ir kitų įstaigų darbuotojais. 4. Gebėti dirbti su nuotolinio mokymo aplinka (TEAMS ir kt. );
5. Būti išklausius kompiuterinio raštingumo kursus (programas), atitinkančius Lietuvos Respublikos
švietimo ir mokslo ministro patvirtintus reikalavimus mokytojų kompiuterinio raštingumo
programoms. 6. Mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir
konfliktus, dirbti komandoje. 7. Gebėti savarankiškai planuoti, inicijuoti, derinti ir dalyvauti bendruose įstaigos renginiuose, projektuose ir kitose veiklose.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.