Planuoja ir koordinuoja reklaminių kampanijų vykdymo darbus. Rengia vienos paslaugų rūšies ar grupės reklaminių renginių planus ir nustato išlaidas jiems vykdyti. Dalyvauja kuriant reklaminę strategiją, pagrįstą perspektyviomis tolesnio organizacinio vystymosi, inovacinės ir investicinės veiklos kryptimis. Atrenka reklamos formas ir metodus masinės informacijos priemonėse, jų tekstinį, spalvinį ir muzikinį apipavidalinimą. Nustato konkrečias reklamos formas laikraščiai, žurnalai, reklaminiai video, socialiniai tinklai influenceriai, lankstynukai ir kt. ir jų optimalų derinį. Nagrinėja realizavimo rinką ir paklausą, siekdamas nustatyti geriausią laiką ir vietą reklamai, reklaminių kampanijų mastus ir terminus, tikslines vartotojų grupes pagal profesiją, amžių, perkamąją galią, lytį. Užsako ir dirba su laisvai samdomais specialistais ar įmonėmis.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.