Šokio mokytojas turi vykdyti šias funkcijas:
įgyvendinti šokio ugdymo turinį pagal Mokyklos ar mokinio individualų ugdymo planą ir dalyko bendrąsias programas; ugdyti tvirtas mokinių dorovės, pilietines, tautines ir patriotines nuostatas, pagarbą tėvams, savo kultūrinei tapatybei, laiduoti mokinių asmenybės galių plėtotę, suprantamai ir aiškiai, rengti neformaliojo vaikų švietimo programas, ugdant gebėjimus bei kompetencijas;
ugdyti atsižvelgiant į mokinių gebėjimus ir polinkius, stiprinti mokymosi motyvaciją ir pasitikėjimą savo gebėjimais, suteikti pagalbą mokiniams, turintiems ugdymosi, mokymosi sunkumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių, pritaikyti jiems dalyko programą, turinį, metodus; nešališkai vertinti mokinių mokymosi pasiekimus ir nuolat juos informuoti apie mokymosi pažangą; mokyklos nustatyta tvarka informuoti tėvus (globėjus, rūpintojus) apie jų vaiko būklę, ugdymo ir ugdymosi poreikius, pažangą, mokyklos lankymą ir elgesį; drauge su kitais mokytojais, švietimo pagalbos specialistais, mokinio tėvais (globėjais, rūpintojais) siekti mokymo tikslų; gerbti mokinį kaip asmenį, nepažeisti jo teisių ir teisėtų interesų; planuoti dalyko ugdymo turinį atsižvelgiant į mokinių ugdymosi poreikių įvairovę; pasirengti pamokoms ar kitoms ugdymo formoms ir jas tinkamai organizuoti; tvarkyti mokinių ugdomosios veiklos ir kitus apskaitos dokumentus; mokyti mokinį namie, besigydantį stacionarinėje asmens sveikatos priežiūros įstaigoje, jeigu jam paskirtas toks mokymasis; pritaikyti Bendrųjų programų dalykų programos turinį, metodus mokiniams, turintiems ugdymosi, mokymosi sunkumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.