Nuoseklios komunikacijos išoriniuose žiniasklaidos ir vidiniuose informacijos kanaluose planavimas ir vykdymas; Užtikrinti ilgalaikius ir šiltus santykius su klientais sanatorijos žinomumo didinimui; Nustatyti reklaminių kampanijų kryptis, planuoti teikiamų paslaugų reklaminius renginius, dalyvauti konferencijose, parodose; Rengti ir įgyvendinti sanatorijos rinkodaros politiką, ruošti straipsnius, katalogus, lankstinukus; Organizuoti ir analizuoti vartotojų nuomonės apie teikiamas paslaugas tyrimus; Bendrauti su asmens sveikatos priežiūros įstaigomis siuntimų į sanatoriją klausimais, informuoti jas apie naujienas, teikiamų paslaugų pasikeitimus; Planuoti tolygų pacientų atvykimą į sanatoriją metų bėgyje, nagrinėti pacientų, kurių gydymą apmoka ligonių kasos, srautus;Valdyti internetinį portalą eSveikata. lt
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.