1. Įvertinti vaiko socialines problemas ir poreikius. 2. Planuoti ir dalyvauti socialinės pagalbos teikimo vaikui procese; 3. organizuoti ir koordinuoti socialinės-pedagoginės pagalbos teikimą mokykloje. 4. Dirbti su asmeniu (individualus ar grupinis darbas) – vaiku, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, pedagogais ir kitais mokykloje dirbančiais specialistais. 5. Vertinti ir padėti spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais. 6. Padėti tėvams ar teisėtiems vaiko atstovams ugdyti savo vaiką; suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą. 7. Bendradarbiauti su klasių auklėtojais, mokytojais, specialistais, administracija, sprendžiant vaikų socialines-pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų. 8. Nuolat palaikyti ryšius su vietos bendruomene, įvairiomis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą, rūpinasi gyvenamosios aplinkos pritaikymu vaiko poreikiams. 9. Organizuoti ir koordinuoti socialinės-pedagoginės pagalbos teikimą mokykloje ir vertina jos kokybę. Tirti socialinės pedagoginės pagalbos poreikį ir jos veiksmingumą. 10. Inicijuoti, organizuoti socialinių projektų kūrimą ir jų įgyvendinimą. 11. Inicijuoti išteklių, kurie būtini vaikų ir jų šeimų poreikiams patenkinti, gavimą. 12. Atstovauti ir ginti vaikų teises švietimo įstaigoje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.