- organizuoti ir vykdyti ugdymo procesą: planuoti grupės ugdomąją veiklą;
- kurti grupės ugdymo aplinką, parinkti priemones, ugdyti ir dalyvauti vaikų ugdymo (si) procese;
- rengti projektus, individualias ugdymo ir edukacines programas;
- sistemingai vertinti, fiksuoti vaikų daromą pažangą ir apie pasiekimus informuoti vaikų atstovus (pagal įstatymą);
- teikti informaciją ir pagal kompetenciją konsultuoti vaikų atstovus, kitus įstaigoje dirbančius specialistus ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo(si) klausimais (pagal įstatymą);
- sistemingai informuoti tėvus (globėjus) apie vaikų pasiekimus, ugdymo(si) poreikius ar iškilusias problemas (sveikatos, prigimtinių, socialinių poreikių tenkinimo ir pan. )
- inicijuoti ir dalyvauti bendruose įstaigos renginiuose, veiklose, projektuose;
- taikyti informacines ir komunikacines technologijas savo tiesioginiame darbe.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.