1. Padeda vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių įsisavinti ugdymo turinį ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus. 2. Priklausomai nuo vaikų individualių savybių, organizuoja ir veda sutrikusių funkcijų lavinimo individualias, grupines pratybas. 3. Sistemingai stebi ir vertina vaiko gebėjimus, įvairiais būdais fiksuoja vaiko pasiekimus ir pažangą, apie vaiko pasiekimus informuoja tėvus (teisėtus vaiko atstovus), pedagogus. 4. Bendradarbiauja su kitais lopšelyje-darželyje dirbančiais darbuotojais bei tėvais (kitais teisėtais vaiko atstovais) planuojant ugdomąją veiklą, sudarant pritaikytas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, pagalbos vaikui planus. 5. Kuria funkcionalią, dinamišką, psichologiškai ir fiziškai saugią ugdymo(si) aplinką. 6. Bendradarbiauja su vietos bendruomene, socialiniais partneriais. 7. Garantuoja vaikų fizinį ir psichologinį saugumą savo organizuojamos veiklos ir pratybų su jais metu. 8. Konsultuoja pedagogus, vaiko tėvus (kitus teisėtus vaiko atstovus) vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo klausimais. 9. Rengia ir naudoja ugdymo priemones, skirtas vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, sutrikimų lavinimui. 0, 5 etato dalimi.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.