Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Darbo pobūdis:
Jei tau patinka bendrauti, padėti kitiems – kviečiame tapti klientų aptarnavimo specialistu didelėje tarptautinėje kompanijoje! Tu būtum atsakingas už profesionalų klientų aptarnavimą bei informacijos teikimą telefonu (tik įeinantys skambučiai), problemų sprendimą ir aktyvų reagavimą į klientų poreikius. Reikalavimai:
Komunikabilumas, imlumas informacijai;
Taisyklinga lietuvių kalba, rusų kalbos žinios būtų privalumas;
Noras spręsti problemas, siekimas gerų rezultatų;
Kompiuterinis raštingumas. Įmonė siūlo:
Galimybę vystyti savo karjerą, didelėje tarptautinėje kompanijoje;
Mokymus klientų aptarnavimo srityje;
Galimybę derinti darbą su studijomis ir kita veikla;
Draugiškus ir energingus kolegas. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Darbo sritis:
Pardavėjai
Prekybos vietų darbuotojai
Darbo užmokestis
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.