Tavo atsakomybės: Aktyvi naujų verslo klientų paieška ir ryšių mezgimas; Ilgalaikių santykių su esamais klientais kūrimas, palaikymas ir bendradarbiavimo vystymas; Individualių pasiūlymų rengimas, derybos, sutarčių sudarymas; Glaudus bendradarbiavimas su kolegomis iš kitų skyrių; Ataskaitų rengimas vadovybei; Asmeninių ir komandos tikslų vykdymas, veiklos rodiklių analizė; Atlikti rinkos analizę ir sekti konkurencinę aplinką Lietuvoje. Mes siūlome: Kompetenciją atitinkantį gerą darbo užmokestį ir motyvacinius priedus priklausančius nuo rezultatų. Visas darbui reikalingas priemones. Draugišką, rezultatais grįstą komandą ir vadovų palaikymą; Galimybes tobulėti, mokymus, tiek vidinius, tiek išorinius ir karjeros augimą.