Greitai augančiam buhalterijos startuoliui ieškome pardavimų atstovo/-ės. Pagrindinis tikslas- naujų klientų paieška Lietuvoje. Riihos grupė buvo įkurta 2021m. ir jau aptarnauja virš 500 klientų Suomijoje, Estijoje ir Lietuvoje. Riihos teikia buhalterinės ir darbo užmokesčio apskaitos tvarkymo paslaugas, ruošia ir teikia ataskaitas valstybinėms institucijoms. Lietuvoje pradėjome veiklą 2022m. pabaigoje ir šiuo metu jau esame pasiruošę sparčiai plėtrai. Siekdami kurti nuolatinę vertę savo klientams, vadovaujamės praktiškumo, dėmesingumo ir proaktyvumo principais, todėl išliekame prieinamu ir patikimu partneriu nepriklausomai nuo to, ar klientų verslas yra mažas, ar auga siekdamas didelių tikslų. Darbo funkcijos Naujų klientų paieška, bendravimas su potencialiais klientais, ryšių palaikymas nuo pirmojo kontakto iki sudarytos sutarties. Darbuotojui suteikiamos visos darbui atlikti reikalingos priemonės. Reikalavimai kandidatams Aptartai pozicijai užimti ieškomiems kandidatams keliami pagrindiniai reikalavimai yra šie: Turi patirties ir sieki sėkmingos karjeros pardavimuose; Sieki rezultatų (priedų sistema orientuota į naujų klientų kiekį);
Gali susikalbėti anglų k. (turime anglakalbių kolegų ir klientų);
Negąsdina darbas su Excel ir CRM (Microsoft Dynamics);
Patinka mokytis ir esi atviras/-a naujovėms;
Gebi greitai prisitaikyti prie greitai augančios organizacijos ir kintančios aplinkos; Atsakomybės jausmas, komandiškumas ir iniciatyvumas. Pagrindinės atsakomybės Naujų klientų paieška;
Darbas su klientų duomenų baze;
Ryšio palaikymas su potencialiais klientais;
Sandorių sudarymas. Darbdavio siūlomos naudos: Galimybė tapti įmonės akcininku;
Nuolatinės tobulėjimo ir profesinio augimo galimybės;
Galimas nuotolinis darbas;
Patyrę kolegos, visada pasirengę padėti;
Nuo rezultatų priklausantis atlyginimo priedas. Numatytas darbo užmokestis: 900-1000 EUR Neto + priedas pagal rezultatus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.