valstybinės, regioninės ir savivaldybės švietimo politikos, lopšelio-darželio „Berželis“ uždavinių įgyvendinimui, užtikrinant kokybišką specialiąją pedagoginę pagalbą kalbos ir komunikacijos sutrikimų turintiems vaikams. Gebėti įvertinti kalbos raidos ypatumus ir kitus komunikacijos sutrikimus, vaikų specialiuosius poreikius. Išmanyti vaikų, turinčių kalbos sutrikimų, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo metodus, gebėti juos taikyti, šalinant šių ugdytinių kalbos sutrikimus. Bendrauti ir bendradarbiauti su ugdytinių šeima, pedagogais ir kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, pedagoginių psichologinių tarnybų, sveikatos priežiūros švietimo ir kitų įstaigų darbuotojais. Organizuoti ir vykdyti ugdomąjį procesą. Sistemingai vertinti, fiksuoti vaikų daromą pažangą ir pasiekimus. Kaupti, apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti, sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.