Įvertina ugdytinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius; sudaro individualią, pogrupinę ir grupinę specialiųjų poreikių ugdytinių kalbos ugdymo programą, ją taiko, rengia savo veiklos ataskaitą; šalina specialiųjų poreikių ugdytinių kalbos ir kalbėjimo sutrikimus; užtikrina savo darbo kokybę, darbe taiko logopedijos naujoves; bendradarbiauja su pedagogais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, įstaigą aptarnaujančios pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiuosius ugdytinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.