Organizuoti ir skatinti ugdomąjį procesą. Planuoti grupės ugdomąją veiklą. Kurti grupės ugdomąją aplinką, parinkti priemones. Organizuojant ir skatinant ugdomąjį procesą grupėje, atsižvelgti į individualius vaikų ugdymosi poreikius ir amžių, įstaigos ikimokyklinio ugdymo programos tikslus, vadovautis Ikimokyklinio ugdymo įstaigos higienos normomis. Saugoti ir stiprinti vaikų sveikatą, garantuoti vaikų fizinį ir psichologinį saugumą grupėje, salėje, kitose įstaigos erdvėse, žaidimų aikštelėse ir kt. Ugdyti ir/ ar dalyvauti vaikų ugdymo(si) procese. Sistemingai vertinti, fiksuoti vaikų daromą pažangą. Apie vaikų pasiekimus informuoti tėvus (globėjus). Prireikus dalyvauti rengiant individualias vaikų ugdymo(-si) programas. Bendradarbiauti su kitais grupėje, įstaigoje dirbančiais specialistais (meno pedagogu, socialiniu pedagogu, logopedu ir kt. ) vaikų ugdymo klausimais. Bendradarbiauti su šeima, skatinti tėvus (globėjus) dalyvauti grupės veikloje, derinti šeimos ir įstaigos interesus, didinti vaiko kokybiško ugdymo(-si) galimybes. Teikti informaciją, pagal kompetenciją konsultuoti tėvus (globėjus), kitus įstaigoje dirbančius specialistus ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo klausimais.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.