Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Įmonės dokumentacijos tvarkymas;-Korespondencijos tvarkymas;-Vertimas raštu ir žodžiu iš/į anglų kalbą;-Kanceliarinių prekių užsakymas, pirkimas, koordinavimas;-Svečių priėmimas ir koordinavimas, bendravimas su įmonės klientais;-Telefono skambučių srautų valdymas;-Informacijos suteikimas interesantams;-Atsakymai į elektroninius laiškus ir jų nukreipimas;-Įvairios informacijos paieška bei sisteminimas;-Biuro priežiūra bei administravimas;-Asistavimas vadovui.Reikalavimai:-Aukštasis išsilavinimas;-Labai gerai mokėti lietuvių ir anglų kalbas;-Gebėti versti raštu ir žodžiu iš/į anglų kalbą;-Puikus raštvedybos išmanymas;-Puikūs darbo kompiuteriu gebėjimai (MS Windows, MS Office);-Puikūs bendravimo įgūdžiai;-Puikūs planavimo ir prioritetų nustatymo gebėjimai;-Puikus verslo etiketo ir protokolo išmanymas;-Organizuotumas ir iniciatyvumas;-Greita orientacija;-Punktualumas, paslaugumas, atidumas, kruopštumas, atsakingumas;Analogiško darbo patirtis būtų privalumas
Darbo sritis:
Administratoriai
Administracijos darbuotojai
Darbo užmokestis
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.