• Darbas su dokumentais: - sutarčių sudarymas; - PVM Sąskaitų faktūrų išrašymas, tvarkymas; - darbas su kasos aparatu; - vidinių įmonės dokumentų rengimas bei tvarkymas, - įmonės korespondencijos valdymas;
- dokumentų judėjimo tarp įmonės ir klientų kontrolė;
- įmonės dokumentų bazės administravimas, dokumentų rengimas, registravimas ir paskirstymas. • Darbas su įmonės valdymo dokumentais: - personalo dokumentų tvarkymas;
- darbo laiko apskaitos vedimas ir atlyginimų skaičiavimas;
- pirminės buhalterinės apskaitos tvarkymas;
- darbo laiko kontrolė bei užduočių formulavimas, darbo organizavimas;
- finansinių duomenų administravimas: skolų sekimas. • Pagalba įmonės vadovui ir kitiems darbuotojams. • Skambučių ir informacijos valdymas, bendravimas su buhalterijos skyriumi (pildant laiko apskaitą, rašant įsakymus). • Darbas su trečiosiomis šalimis (reklamos ar patalpų valymo/priežiūros įmonėmis ir pan. ). • Darbas su esamų klientais: ryšių palaikymas, konsultavimas, pardavimas.