Funkcijos
Padeda vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių,
įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar
grupėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į
kiekvieno vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi
ypatumus;
priklausomai nuo vaikų individualių gebėjimų, organizuoja ir
veda sutrikusių funkcijų lavinimo individualias, pogrupines,
grupines, pratybas;
bendradarbiauja su kitais lopšelyje-darželyje dirbančiais
darbuotojais bei tėvais (globėjais, rūpintojais) planuojant
ugdomąją veiklą, sudarant pritaikytas ikimokyklinio ir
priešmokyklinio ugdymo programas, pagalbos vaikui planus;
kuria funkcionalią, dinamišką, psichologiškai ir fiziškai saugią
ugdymo(si) aplinką;
bendradarbiauja su vietos bendruomene, socialiniais
partneriais;
konsultuoja pedagogus, vaiko tėvus (globėjus, rūpintojus)
vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo
klausimais;
kitos funkcijos pagal pareigybės aprašymą.