Darbo pobūdis:
- Užsakymų priėmimas telefonu, su įmonės veikla susijusių problemų ir kitų klausimų administravimas;
- Sąskaitų faktūrų, komercinių pasiūlymų , sutarčių rengimas ir archyvavimas (itax.lt sistemos išmanymas);
- Informuoti įmonės vadovą apie gautus pranešimus , iškilusias problemas , priminti būtinus darbus ,planuojamus susitikimus ir kitą informaciją;
- El.parduotuvių www.kodelciukas.lt ir www.mokyklai.lt administravimas (prekių talpinimas, redagavimas) facebook paskyros priežiūra;
- Įmonėje parduodamų prekių pristatymo organizavimas (Venipak vidinės sistemos išmanymas);
- Prekių katalogų ruošimas ( geri Microsoft office įgūdžiai, privalumas – InDesign programos išmanymas);
- Klientų vizitavimas ( darželių ir mokyklų lankymas Vilniaus mieste);
- Pardavimai telefonu ( priedas priklausantis nuo darbo rezultatų).
Reikalavimai:
- Gebėti dirbti savarankiškai, priimti nuovokius sprendimus;
- Noras tobulėti ir gerai uždirbti;
- Stiprūs bendravimo įgūdžiai;
- Kompiuterinis raštingumas;
- Geros lenkų arba anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu.
Mes siūlome:
- Atlyginimas 400 eurų.
Susidomėjusius savo CV siųskite el. paštu. Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės telefonu.