AB „FL Technics“ – tarptautinė kompleksinės lėktuvų techninės priežiūros ir remonto bendrovė, turinti 20 metų patirtį, įmonėje šiuo metu dirba apie 650 savo srities specialistų. Priklausome įmonių grupei „Avia Solutions group“.
Bendradarbiaujame su pasaulinėmis oro linijų, orlaivių techninio aptarnavimo bei remonto kompanijomis Europoje, NVS šalyse, Afrikoje ir Azijos-Ramiojo vandenyno regionuose. Įmonės atstovybės yra Lietuvoje, Rusijoje, Didžiojoje Britanijoje, Lenkijoje, Italijoje ir Malaizijoje.
Darbo vieta:
Vilnius
Siūloma pozicija:
Biuro administratorė
Darbo pobūdis:
• Įmonės vidaus ir išorės dokumentų judėjimo, administravimo ir saugojimo kontrolės užtikrinimas;
• Raštų rengimas, sutarčių registravimas;
• Įmonės korespondencijos (laiškai, el.paštas) valdymas ir administravimas;
• Įeinančių skambučių administravimas;
• Įmonės vidaus informacijos valdymas ir perdavimas įmonės darbuotojams;
• Lėktuvų bilietų, vizų užsakymas;
• Įmonės aprūpinimas kanceliarinėmis prekėmis
• Nuolatinis bendravimas su užsienio klientais (žodžiu ir raštu);
• Administracinio bei organizacinio pobūdžio pagalba įmonės darbuotojams.
Reikalavimai:
• Aukštasis išsilavinimas;
• Administracinio darbo patirtis (privalumas);
• Labai geros anglų ir rusų kalbų žinios (būtinai);
• Kompiuterinis raštingumas;
• Raštvedybos išmanymas;
• Profesinio etiketo ir protokolo išmanymas;
• Gebėjimas nustatyti prioritetus;
• Gebėjimas dirbti įtemptomis sąlygomis;
• Greita orientacija;
• Gebėjimas dirbti operatyviai ir efektyviai;
• Streso valdymas.
Mes jums siūlome:
• Geras darbo sąlygas
• Patirtį tarptautinėje kompanijoje
• Socialines garantijas
Gyvenimo aprašymą siųskite elektroniniu paštu cv@fltechnics.com. Temos laukelyje įrašykite: FLT08.