UAB FINAUGA – finansinių paslaugų įmonė, teikianti verslo planų rengimo, įsipareigojimų valdymo, verslo kūrimo, investavimo, pensijų kaupimo, įvairių rūšių draudimo, paskolų, terminuotų ir kaupiamųjų indėlių bei kitas finansines paslaugas.
Mūsų įmonei svarbus kiekvienas klientas, todėl siekiame teikti kokybiškas finansines paslaugas, geriausiai tenkinančias kliento finansinius poreikius.
Jei esate ryžtingas, ambicingas, komunikabilus, sugebate organizuoti darbą bei rengti dokumentus, dalyvaukite mūsų įmonės atrankoje ir galbūt būtent Jūs busite naujasis mūsų komandos narys.
Visas papildomas ir specifines žinias, kurių reikės dirbant mūsų įmonėje suteiksime darbo metu.
Jei siekiate užimti administratoriaus (-ės) pareigas – siųskite savo CV adresu – karjera@finauga.lt iki 2012 m. gegužės 20 dienos. Būtina nurodyti į kokias pareigas pretenduojate. Bendrajai informacijai gauti skambinkite tel. 867658849.
Darbo pobūdis:
Sutarčių ir pasiūlymų administravimas;
Dokumentų tvarkymas;
Verslo planų administravimas;
Asistavimas vadovui.
Siūlome:
Stabilų atlyginimą;
Nuolatinę profesinio tobulėjimo programą;
Galimybę kilti karjeros laiptais;
Darbą darnioje komandoje;
Darbo vietą Kauno mieste.
Reikalavimai:
Gebėjimas efektyviai dirbti kompiuterio programomis (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint).
Greiti rašymo kompiuteriu įgūdžiai;
Nepriekaištinga reputacija;
Komunikabilumas;
Orientacija į tikslą;
Darbštumas;
Atsakingumas;
Organizaciniai įgūdžiai;
Kruopštumas;
Lojalumas įmonės vadovams.
Atlyginimas: sutartinis