Plečiame įmonės veiklą ir ieškome naujo komandos nario - prekių atsargų valdymo vadybininko (-ės). Darbo pobūdis:
Pardavimai, jų analizė ir užsakymų planavimas;
Pirkimų - pardavimų planų rengimas ir analizė;
Prekių užsakymas pagal numatytus pardavimų planus;
Logistikos procesų valdymas: siuntų organizavimas, sekimas ir kaštų optimizavimas;
Kontroliuoti užsakytų prekių pristatymo klientams vykdymą, spręsti su tuo susijusius klausimus;
Išrašyti ir išsiųsti reikiamus apskaitos dokumentus prekių pristatymui;
Pirkimų/pardavimų ir transporto planavimas, įvertinant akcijas ir nuolatinius pokyčius rinkoje (Baltijos šalys);
Bendrauti su klientais, spręsti atsirandančias problemas;
Gauti ir į sistemą suvesti visų klientų užsakymus;
Valdyti prekių sandėlių likučius;
Analizuoti asortimentą, pardavimų planų vykdymą. Savalaikis užsakymų priėmimas ir suvedimas į "NAVISION" programą, likučių valdymas, asmeninių ir komandos tikslų vykdymas;
Operatyvus apskaitos dokumentų suvedimas - registravimas "NAVISION" programoje, apyvartų derinimas, dokumentų archyvavimas, ataskaitų ruošimas. Darbas Petrašiūnų sen. ir nuotoliniu būdu (iš namų).
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.