1. tiria vaikų kalbą, nustato kalbos, kalbėjimo ir kitus komunikacijos sutrikimus, grupuoja vaikus darbui pagal kalbos sutrikimų pobūdį;
2. suderina sąrašą vaikų, kuriems numatoma teikti logopedo pagalba su Šalčininkų pedagogine psichologine tarnyba, lopšelio-darželio „Pasaka“ Vaiko gerovės komisija ir teikia tvirtinti lopšelio-darželio „Pasaka“ direktoriui;
3. priklausomai nuo vaikų individualių savybių ir kalbos sutrikimų struktūros, organizuoja ir veda individualias, grupines, pogrupines logopedines pratybas pagal sudarytą ir įstaigos vadovo patvirtintą tvarkaraštį, rengia metinį veiklos planą, rengia savo veiklos ataskaitą;
4. šalina vaikų kalbos, kalbėjimo ir kitus komunikacijos sutrikimus;
5. elektroniniame dienyne , , Eliis“ veda dokumentaciją, fiksuoja vaiko pasiekimus ir pažangą, informuoja pedagogus, tėvus (globėjus);
6. bendradarbiauja su kitais pedagogais, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiuosius vaikų poreikius bei galimybes, ir juos taiko;
7. bendradarbiauja su lopšelyje – darželyje „Pasaka“ dirbančiais darbuotojais bei tėvais (globėjais, rūpintojais) planuojant ugdomąją veiklą, rengiant individualius vaikui pagalbos planus, sudarant pritaikytas ikimokyklinio ugdymo programas, ugdymo(si) medžiagą ir priemones;
8. esant problemų dėl vaikų raidos sutrikimų ir ugdymo, kreipiasi į lopšelio-darželio
„Pasaka” Vaiko gerovės komisiją, į Pedagoginę psichologinę tarnybą;
9. vykdo vaiko teisių pažeidimų prevenciją.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.