Darbo pobūdis:
- įmonės dokumentų/korespondencijos rengimas ir tvarkymas;
- užsakymų priėmimas, paskirstymas, suvedimas į apskaitos programą;
- biuro priežiūra, sklandaus biuro darbo užtikrinimas;
- verslo partnerių priėmimas, informacijos teikimas telefonu, elektroniniu paštu;
- asistavimas vadovui bei finansininkui.
Reikalavimai:
- aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (pageidautina verslo administravimo/finansų);
- labai gerai mokėti lietuvių ir anglų kalbas (žodžiu ir raštu);
- labai geri darbo kompiuteriu gebėjimai (MS Windows, MS Office);
- išmanyti raštvedybą, verslo etiketą ir protokolą;
- pasižymėti pareigingumu, atsakingumu, organizuotumu, iniciatyvumu ir paslaugumu.
Panašaus darbo patirtis ir buhalterinės apskaitos pagrindų išmanymas būtų privalumas.
Mes siūlome:
Įdomų ir atsakingą darbą, geras darbo ir atlygio sąlygas, profesinį mokymą ir sąlygas asmeniniam tobulėjimui.
CV su nuotrauka ir motyvacinį laišką siųsti
el.paštu ina.aleksiejeviene@sonax.lt iki 2012-04-10