- siūlo ir rengia įvairias Teatro bilietų pardavimo skatinimo akcijas;
- organizuoja ir koordinuoja spektaklių reklamos kampanijas, prisideda formuojant kūrybines užduotis kūrybos agentūroms;
- palaiko nuolatinius ryšius su Teatro rėmėjais ir informaciniais partneriais, vykdo naujų Teatro reklamos galimybių paiešką;
- organizuoja ir koordinuoja reklamos gamybos darbus, atsako už savalaikį spektaklių reklaminių vizualų paskelbimą Teatro ekranuose ir kasų erdvėje;
- nustatyta tvarka inicijuoja ir organizuoja viešuosius pirkimus, taip pat prireikus – kitų paslaugų ir prekių, reikalingų skyriaus uždaviniams įgyvendinti viešuosius pirkimus;
- rengia suteiktos paramos ataskaitas ir teikia jas buhalterijai;
- renka ir analizuoja duomenis apie potencialios rinkos dydį, jos kitimą, konkurentų galimybes; - dalyvauja rengiant technines specifikacijas prekėms, paslaugoms ir darbams, reikalingiems skyriaus uždaviniams pasiekti, pirkti; Reikalavimai: • aukštasis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis ar jam prilygintas išsilavinimas)
• ne mažesnė kaip 3 (trejų) metų patirtis reklamos ir pardavimų srityse
• žinoti esminius reklaminių ir informacinių maketų dizaino principus, sekti naujausias dizaino srities tendencijas. • gerai mokėti valstybinę kalbą ir bent vieną užsienio (Europos Sąjungos) kalbą;
• mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, Outlook Express, Internet Explorer. • išmanyti dokumentų rengimo taisykles, kalbos kultūros taisykles, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
• žinoti esminius rinkodaros veiklos principus, projektų valdymo ypatumus, reklamos ir viešųjų ryšių kampanijų įgyvendinimo specifiką, kainodaros sudarymo principus, rinkos tyrimų būdus ir pan.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.