o Internetinių pardavimų strategijos formavimas ir įgyvendinimas;
o Naujos e-komercijos svetainės kūrimas, nurodymai programuotojams dėl prekių išdėstymo ir aprašymo laukų;
o Internetinės parduotuvės asortimento formavimas, priežiūra, plėtra, kainodaros sudarymas;
o Prekių aprašymų, nuotraukų, video ir kito turinio kėlimas, į e-komercijos platformas;
o Adwords, Facebook, Instagram ir kitos reklamos kampanijų kūrimas;
o Sandėlio likučių sekimas bei užsakymų formavimas;
o Plėsti bendradarbiavimą su B2B klientais;
o Gautų užklausų administravimas, analizė, sąmatų skaičiavimas, pasiūlymų bei sutarčių ruošimas, prekių išsiuntimas;
o Derybos su klientais, tiekėjais ir partneriais.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.