vertinti kalbos raidos ypatumus, kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, mokinių specialiuosius poreikius;
mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo metodų taikymas, juos taikyti šalinant šių mokinių kalbos sutrikimus;
bendrauti ir bendradarbiauti su ugdytiniais, turinčiais kalbos sutrikimų, bendradarbiauti su mokytojais, kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, vaikų (globėjais, rūpintojais) tėvais, pedagoginių psichologinių tarnybų, sveikatos priežiūros, švietimo ir kitų įstaigų darbuotojais;
ikimokyklinio, priešmokyklinio, specialiųjų, pritaikytų programų išmanymas, logopedinių pratybų parengimas;
teisės aktų, reglamentuojančių logopedo darbą, specialųjį ugdymą išmanymas ir taikymas. Rengti reikalingas metodines priemones, taikyti darbe mokomąsias kompiuterines programas, skirtas logopedo darbui.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.