Įvertina ir dokumentuoja vaiko raidos sutrikimus, taikant įvairius diagnostinius metodus ir priemones, nustato ergoterapijos poreikį ir mastą. Sudaro individualią ergoterapijos programą, numato terapijos uždavinius ir tikslus, taiko įvairias metodikas bei vertina programos efektyvumą. Parenka, pritaiko ergoterapijos priemones. Savo kompetencijos ribose įvertina pasikeitusią vaiko funkcinę būklę bei savarankiškumą kasdienėje bei laisvalaikio veikloje ir tinkamai tai dokumentuoja. Įvertina vaiko veiklas, socialinę, kultūrinę bei fizinę aplinką, jų tarpusavio sąsajas, atlieka vaiko veiklos analizę. Vertina ir lavina vaikų motorinius, pažintinius, socialinius, psichoemocinius, mokymo(si) ir vykdomuosius įgūdžius. Lavina vaikų kūrybiškumo įgūdžius. Skatina vaikų motyvaciją veiklai. Analizuoja ir koreguoja vaikų kasdienio gyvenimo įpročius ir vaidmenis. Įvertina vaikų socialinį funkcionavimą. Informuoja ir konsultuoja fizinės, socialinės ir kultūrinės aplinkos pritaikymo klausimais Moko vaikus ir jų artimuosius bei teikia rekomendacijas komandos nariams, grupių darbuotojams, kitų sričių specialistams ergoterapijos klausimais. Kūrybiškai taiko praktinius sprendimus, remiantis moksliniais įrodymais pagrįstais metodais.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.