1. Šias pareigas einantis mokytojas vykdo šias funkcijas: 1. 1. ugdo mokinius pagal pagrindinio ugdymo bendrųjų programų matematikos sritį ir jai įgyvendinti progimnazijos ugdymo planuose numatytas valandas, įskaitant neformaliojo švietimo valandas ir valandas, skirtas mokinių ugdymo(-si) poreikiams tenkinti bei mokymosi pagalbai teikti; 1. 2. planuoja ugdomąją veiklą, ruošiasi pamokoms ir kitoms ugdomosioms veikloms, rengia individualizuotas užduotis, tvarko ugdomosios veiklos ir kitus apskaitos dokumentus, tikrina mokinių darbus, vertina mokinių pasiekimus, stebi (vertina, analizuoja ir prognozuoja) mokinių individualią pažangą, informuoja apie mokinių ugdymo(si) poreikius, mokymosi sėkmingumą, pasiekimus bei pažangą jų tėvus (globėjus, rūpintojus) ir progimnazijos vadovus, bendradarbiauja su kitais progimnazijos pedagoginiais darbuotojais, analizuoja ir įsivertina savo pedagoginę veiklą, atlieka savianalizę, tobulina profesines kompetencijas, susipažįsta su ugdymo naujovėmis, atnaujina savo žinias; 1. 3. Planuoja, organizuoja ir vykdo veiklas progimnazijos bendruomenei: 1. 3. 1. vadovauja klasei: planuoja, organizuoja klasės ugdomąją ir kitą edukacinę veiklą, renginius, įgyvendina patyčių, smurto ar kitą pasirinktą prevencinę programą; tvarko klasės mokinių ugdomosios veiklos dokumentus, bendradarbiauja su klasėje dirbančiais pagalbos mokiniui specialistais ir kitais pedagoginiais darbuotojais, mokinių tėvais (globėjais ar rūpintojais) klasės mokinių ugdymo ir švietimo pagalbos teikimo klausimais, kartu su jais sprendžia mokinių ugdymo(si) sunkumus bei problemas, padeda mokiniams reguliuoti mokymosi krūvį; sprendžia kitas mokinių ugdymosi, mokymosi, socializacijos problemas, stebi, analizuoja ir vertina klasės mokinių elgesį, asmenybės ūgtį, mokymosi pasiekimus, pažangą, pamokų lankomumą, savijautą ir nustatyta tvarka apie tai informuoja mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus), progimnazijos vadovus apie ugdymo procese iškil
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.