UAB Sertifikavimo centras „Sertika“
Veiklos koordinatorius (-ė)
Reikalavimai kandidatui
1. Aukštasis išsilavinimas (tiksliųjų mokslų - privalumas).
2. Puikios lietuvių ir anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu (rusų kalba – privalumas).
3. Darbas kompiuteriu (MS Word, MS Excel).
4. Raštvedybos taisyklių išmanymas.
5. Galiojantis vairuotojo pažymėjimas.
6. ISO standartų išmanymas – privalumas.
Darbo aprašymas
1. Tvarko išorės ir vidaus dokumentus.
2. Vykdo pirminę apskaitą.
3. Tvarko personalo dokumentaciją.
4. Tvarko dokumentus viešiesiems pirkimams.
5. Koordinuoja Vadybos Sistemų Sertifikavimo Tarnybos veiklą: siunčia paraiškas, rengia pasiūlymus, sutartis su klientais, auditoriais, pildo auditų grafiką, derina auditų grupes ir auditų laiką, ruošia klientų bylas, kaupia informaciją apie klientus el. laikmenoje, išrašo sertifikatus.
6. Administruoja internetinio puslapio www.sertika.lt turinį.
7. Tvarko ūkinius reikalus.
8. Vadovybės atstovo kokybei funkcija: vadybos sistemos, atitinkančios tarptautinio standarto ISO 9001 reikalavimus, rezultatyvumo didinimas, tobulinimas bei priežiūra, personalo supažindinimas, periodinių vidaus auditų ir vadovybinės analizės atlikimas.
10. Atlieka darbų saugos ir sveikatos specialisto funkcijas.
Darbo laikas: visa darbo diena.
Yra galimybė papildomai dirbti vadybos sistemų audito darbuose.
Planuojama darbo pradžia: 2010 m. gruodžio 1 d.
CV siųsti iki lapkričio 25 d. sertika@sertika.lt., nurodyti pareigybės pavadinimą, pageidaujamą atl