• Nepertraukiamo, gerai organizuoto, ekonomiškai efektyvaus įmonės klientų aptarnavimo užtikrinimas; • Nuolatinis ryšių su klientais palaikymas ir vystymas: komercinių pasiūlymų ruošimas, atsakymas į paklausimus, užsakymų priėmimas, užsakymų vykdymas, siuntų ruošimas eksportui, darbas su gabenimo paslaugų tiekėjais, informavimas apie užsakymų vykdymo progresą, terminus ir pan. ; darbas su klientų duomenų baze;
• Su užsakymų vykdymu susijusios įmonės veiklos organizavimas/koordinavimas;
• Skambučių ir informacijos srautų valdymas; • Sąskaitų faktūrų, krovinio dokumentų išrašymas, pirminių apskaitos ir su įmonės veikla susijusių dokumentų ruošimas ir tvarkymas; • Klientų atsiskaitymų kontrolė;
• Sklandžios įmonės veiklos, raštvedybos ir kitų standartų užtikrinimas; • Įmonės infrastruktūros priežiūra ir palaikymas, kiti su įmonės veikla susiję darbai.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.