◦
Naujų klientų nustatymas ir pritraukimas, dalyvavimas mugėse ir parodose, taip pat analizavimas ir teikimas pardavimo ataskaitų ir biudžetų prognozavimas.
◦
Santykių kūrimas ir palaikymas su pagrindiniais pirkėjais visose Baltijos šalyse, Rusijoje, NVS ir tarptautinėse rinkose.
◦
Verslo plėtra - Didinti partnerių skaičių Jungtinėje Karalystėje ir Europoje su taktiniu ir strateginiu požiūriu
◦
Sukurti metinį pardavimų planą su nustatytais tikslais. Atskaitomybė už iš anksto nustatytąs pardavimų prognozes
◦
Užtikrinti užsąkymų administravimą, kaip užsąkymai vykdomi ir prižiūrimi. Užtikrinti jog visos išlaidos yra įtrauktos į kainą
◦
Glaudžiai dirbti su tiekimo komanda, siekiant užtikrinti sklandų perėjimą nuo pradžios iki pabaigos, kad būtų pasiekti naudingumo rodikliai.
◦
Padidinti pardavimų apimtis ir pelningumą sezoninių kolekcijų pardavime esamiems klientams gerinant santykius bei parduoti papildomus vienetus ar pozicijas.
◦
Siuntimas vaizdinės marketinginės medžiagos mažmenininkams, kai reikia suformuoti prekinio ženklo įvaizdį.
◦
Didmeninių pardavimų skyriaus produktyvumo ataskaitų siuntimas kievieną dieną.
◦
Naujų klientų pritraukimas vykdant tiesioginius skambučius bei elektroninio marketingo priemones.