Užtikrinti serviso centre efektyvų technikos remonto, techninio konsultavimo ir garantinio aptarnavimo darbų organizavimą;
stebėti bei įtakoti finansinius padalinio veiklos rodiklius, vykdyti padalinio veiklos planus;
generuoti bei teikti racionalius pasiūlymus;
optimizuoti serviso veiklos procesus (kaštų mažinimas, produktyvumo didinimas, savalaikis aprūpinimas reikalinga įranga, medžiagomis);
dirbti su esmais bei įtakoti aktyvią naujų klientų paiešką, orientuojantis į ilgalaikius kokybiškus santykius;
nuolat analizuoti klientų poreikius, atsiliepimus, konkurentų veiksmus ir išnaudoti visą įmonės potencialą, teikiant išskirtinius pasiūlymus bei derantis;
bendradarbiauti, ugdyti savo komandą, remiantis atvirų diskusijų, bendravimo, sprendimų ieškojimo ir komandinio darbo principais;
rūpintis padalinio infrastruktūra.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.