Aktyvus įmonės atstovaujamų produktų pardavimas esamiems ir naujiems verslo klientams;
Efektyvus bendravimas su klientais, siekiant kurti ir vystyti ilgalaikius bei rezultatyvius tarpusavio santykius;
Nuolatinė kliento pirkimo duomenų analizė, reagavimas į pokyčius ir poreikių pildymas;
Sistemingas informacijos iš rinkos rinkimas bei valdymas identifikuojant pardavimų galimybes ir siekiant aktyviai jas išnaudoti. Bendravimas su esamais ir potencialiais klientais, naujų klientų paieška, Reikalavimai:
Aukštasis techninis išsilavinimas (privalumas vadybos, IT) srityse Aktyvių pardavimų patirtis auto dalių ar panašioje veiklos srityje;
Puikūs planavimo, derybiniai, analitiniai, bendravimo įgūdžiai;
Anglų k. žinios privalomos (rusų k. žinios – privalumas);