DARBO POBŪDIS: Ofiso administravimas: - skambučiai - svečių sutikimas - personalo dokumentų administravimas - įmonės renginiai - kanceliarija Vadovo asistavimas: - vertimas iš/į anglų kalbas - įsakymų rašymas - ES projektai
REIKALAVIMAI: - administracinio darbo patirtis ne mažiau nei 2 metai - geri darbo kompiuterio įgūdžiai MS Office paketu - anglų kalba (privaloma) - raštvedybos išmanymas - sugebėjimas dirbti komandoje - kūrybingumas, kruopštumas, atsakingumas - iniciatyvumas ir organizuotumas - atkaklumas siekiant rezultato, noras tobulėti. ĮMONĖ SIŪLO: -Savarankišką ir įdomų darbą stabilioje ir augančioje kompanijoje. -Karjeros galimybes. - Darbą draugiškame kolektyve. - Konkurencingą, laiku mokamą atlyginimą. - Atlyginimą, priklausantį nuo darbo rezultatų.