1. rengia įsakymų, raštų ir kitų dokumentų projektus skyriaus kompetencijai priklausančiais klausimais, susijusiais su dokumentų valdymu;
2. tikrina Mokyklos teisės aktų ir siunčiamų dokumentų projektų įforminimą, tvarko jų stilių, kalbą ir formą bei juos vizuoja, reikalauja iš dokumentų projektus rengiančių darbuotojų pašalinti dokumentuose nustatytus trūkumus (stiliaus, kalbos ar formos);
3. protokoluoja pasitarimus pas Mokyklos viršininką;
4. formuoja bylas, susijusias su dokumentų valdymu, pagal patvirtintą dokumentacijos planą ir nustatyta tvarka perduoda jas į archyvą;
5. organizuoja svečių, atvykusių pas Mokyklos vadovybę, priėmimą;
6. darbo organizavimo ir dokumentų tvarkybos programoje „Kontora 2000“ registruoja Mokyklos teisės aktus, vidaus ir siunčiamus dokumentus, sutartis, esant poreikiui, registruoja kitus dokumentus.