- Įmonės dokumentų administravimas, saugojimas ir archyvavimas;- Personalo dokumentacijos rengimas ir administravimas;- Raštų ir ataskaitų rengimas;- Įmonės biuro veiklos organizavimas ir priežiūra, korespondencijos srautų valdymas;- Skambučių priėmimas, nukreipimas adresatams, informacijos suteikimas;- Vidinės komunikacijos užtikrinimas;- Svečių priėmimas, bendravimas su klientais.Reikalavimai:- Aukštasis išsilavinimas,- 3 metai darbo patirtis administravimo - personalo srityje,- Geros raštvedybos žinios;- Nepriekaištingos lietuvių, geros anglų, rusų kalbų žinios (privalumas lenkų kalba);- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;- Stiprios organizacinės savybės, geri laiko planavimo įgūdžiai;- Komunikabilumas, iniciatyvumas, greita orientacija, įmonės vadovo užduočių vykdymas, pagalba darbuotojams;- Nuoširdus noras kurti šiltą darbo atmosferą ir prisidėti prie kasdienių įmonės projektų įgyvendinimo.Mes siūlome:- Įdomų darbą perspektyvioje, augančioje įmonėje;- Visas soci
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.