Kalbų mokykla “House of English”, teikianti kalbų mokymo ir konsultavimo paslaugas, siūlo darbą biuro administratorei/vadybininkei.
Darbo aprašymas:
Darbo pobūdis:
- Informacijos teikimas klientams telefonu ir elektroniniu paštu,
- Klientų paieška ir konsultavimas,
- Sutarčių rengimas, pirmininių buhalterinių dokumentų tvarkymas,
- Internetinės svetainės ir Facebook priežiūra, reklamos talpinimas,
- Pagalba kitiems mokyklos darbuotojams,
- Biuro priežiūra.
Reikalavimai:
- Puikūs bendravimo, planavimo ir darbo organizavimo įgūdžiai,
- Labai geri darbo kompiuteriu ir telefonu įgūdžiai,
- Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje,
- Pareigingumas, paslaugumas ir sąžiningumas,
- Raštvedybos išmanymas,
- Geros anglų kalbos žinios,
- Vadybinio darbo patirtis būtų didelis privalumas.
Siūlome:
- Draugišką ir profesionalų kolektyvą,
- Visas reikalingas darbo priemones,
- Galimybę panaudoti bei ugdyti savo kompetencijas,
- Socialines garantijas bei laiku mokamą atlyginimą.
Gyvenimo aprašymą (CV) siųskite el.paštu: cv@english.lt iki gegužės 20 dienos nurodydami pageidaujamą atlyginimą.
Susisieksime tik su antrinktais kandidatais.