•Profesionalus klientų aptarnavimas telefonu ir tiesioginio kontakto metu;•Informacijos apie paslaugas/akcijas teikimas, įmonės paslaugų pardavimas, sutarčių ruošimas, spausdinimas;•Pradinis konsultavimas techniniais bei kitais telekomunikacijų klausimais;•Naujų klientų paieška ir ryšių su esamais klientais palaikymas;•Derybos su potencialiais bei esamais klientais dėl sutarties sąlygų;Reikalavimai: •Noras dirbti pardavimuose, bendrauti su klientais; •Puikūs derybiniai ir bendravimo įgūdžiai; •Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (gali būti studentas, gebantis derinti pamaininį darbą su studijomis); •Analitiniai įgūdžiai, mokėjimas spręsti iškylančias problemas, loginis mąstymas, atsparumas stresui; •Atsakingumas, nuoseklumas, greita orientacija.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.