Pagrindinės atsakomybės:
• darbo užmokesčio apskaita ir kitų susijusių išmokų skaičiavimas (suminė, nesuminė darbo laiko apskaita);
• vykdyti teisingą ir savalaikį darbo užmokesčio apskaitos procesą;
• komandiruočių ir atskaitingų asmenų apskaita;
• vykdomųjų raštų ir kitų atsiskaitytinų sumų apskaita;
• pažymų rengimas darbuotojams;
• darbuotojų konsultavimas darbo užmokesčio apskaitos klausimais;
• kiti su darbo užmokesčio apskaita susiję darbai. Reikalavimai:
• aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas (finansų, verslo ir vadybos, ekonomikos srityje);
• ne mažesnė nei 3 metų patirtis darbo užmokesčio apskaitos srityje;
• apskaitos programų žinios ir įgūdžiai (pageidautina Euro skaita);
• LR teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą išmanymas;
• geri MS Office darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje, orientacija į rezultatą, iniciatyvumas, planavimo ir organizaciniai įgūdžiai. Mes siūlome:
• dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo;
• profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, saviraiškos galimybes;
• komandos atmosferą, asmeninį ir profesinį tobulėjimą, mokymus ir kvalifikacijos kėlimą. Dėkojame visiems susidomėjusiems. Atranką pradėsime vykdyti anksčiau nei baigsis skelbimo galiojimo laikas. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumas garantuojamas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.