Darbo pobūdis:
• Bendravimas su užsakovais;
• Kruopštus įmonės dokumentų rengimas; • Efektyvų informacijos srautų valdymą
• Sutarčių ruošimas, sutarčių peržiūra;
• Pinigų srautų planavimas ir lėšų valdymas;
• Įmonės finansinių tikslų formavimas;
• Gaunamų dokumentų apskaita;
• Minimalių finansinių ataskaitų rengimas;
• Korespondencijos administravimas;
Reikalavimai darbuotojui:
• Profesinis, aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas; • Puikios lietuvių kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office); • Panašaus darbo įgūdžiai būtų privalumas; Tikimės, kad jūs:
• Pasižymite kruopštumu, organizuotumu, lankstumu bei gebėjimu savarankiškai ir atsakingai atlikti Jums patikėtas užduotis;
• Ypatingą dėmesį skiriate dokumentų rengimo, tvarkymo ir valdymo reikalavimams;
• Esi organizuotas, kruopštus, atsakingas, atidus;
• Turi daug pozityvo ir noro savyje;
• Nori mokytis ir išmokti. • Turite strateginį, loginį analitinį mąstymą, greitą orientaciją; Mes Jums siūlome:
• Galimybę mokytis ir tobulėti;
• Darbą draugiškame ir jaunatviškame kolektyve;
• Laiku mokamą darbo užmokestį; • Atlyginimą priklausantį nuo darbo rezultatų;
• Lankstus darbo grafikas;
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.