• operatyviai valdyti gaunamą informaciją ir dokumentus (telefonu, paštu, el. paštu bei kitomis informacinėmis sistemomis), savalaikiai perduoti Bendrovės administracijos vadovybei, pagal kuravimo sritis, bei Bendrovės darbuotojams (toliau – darbuotojai);
• rengti ir tvarkyti Bendrovės popierinius ir elektroninius dokumentus bei korespondenciją;
• rengti pasitarimų (posėdžių) medžiagą, įforminti pasitarimų (posėdžių) protokolus, daryti dokumentų išrašus, nuorašus;
• kontroliuoti dokumentų užduočių vykdymo terminus dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“; • kasdien išsiųsti Bendrovės korespondenciją, vesti jos siuntimo apskaitą, tvarkyti gaunamas sąskaitas už pašto paslaugas bei pateikti buhalterijai;
• organizuoti generalinio direktoriaus telefoninius pokalbius, darbotvarkės sudarymą, informuoti apie rengiamus pasitarimus, posėdžius, seminarus, konferencijas ir kt. ;
• informuoti darbuotojus apie rengiamus pasitarimus, susirinkimus, posėdžius;
• vykdyti mažos vertės pirkimus (kanceliarinės prekės, biuro popierius, techninė literatūra, laikraščių prenumerata, vertimo paslaugos ir kt. ) bei kontroliuoti sutarčių vykdymą, sąskaitų apmokėjimui pateikimą; • užsakyti bei tvirtinti skyrių pateikiamus kanceliarinių prekių ir biuro popieriaus užsakymus per Bendrovės pasirinktą tiekėją, tvarkyti gaunamas sąskaitas bei teikti buhalterijai; Kontroliuoti skyrių popieriaus ir kanceliarinių prekių biudžetų vykdymą;
• priimti Bendrovės svečius, vadovaujantis etiketo reikalavimais.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.