Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Darbo pobūdis
Įmonės dokumentų srautų valdymas: įsakymų, personalo dokumentų, raštų rengimas, sutarčių ir kitų vidinių dokumentų rengimas ir koordinavimas;
Bendra biuro priežiūra ir tvarkos užtikrinimas;
Pirminių apskaitos dokumentų tvarkymas, įvedimas į sistemą, archyvavimas;
Pagalba vyr. buhalteriui;
Pagalba įmonės vadovui ir darbuotojams administraciniais bei organizaciniais klausimais. Reikalavimai
Koleginis išsilavinimas;
Būtinapanašaus darbo patirtis;
Stiprūs komunikaciniai gebėjimai raštu;
Įmonės dokumentacijos valdymo ir tvarkos žinios;
Buhalterinių principų suvokimas (privalumas - darbas su PRAGMA ir pirminiais apskaitos dokumentais);
Būtinas anglų kalbos mokėjimas (žodžiu / raštu); Rusų kabos žinios - privalumas; Punktualumas, tvarka, iniciatyvumas ir gebėjimas komunikuoti raštu ir žodžiu kritinėse situacijoje.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
nuo 1049 EUR iki 1400 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.