• Ne mažesnė nei 1 metų patirtį administravimo srityje ;
• Puikus MS Office paketo ir raštvedybos išmanymas;
• Turėti administracinių procesų valdymo įgūdžius formuojant savo veiklos sistemą;
• Pritaikyti sukauptą administravimo patirtį, rūpinantis sklandžia biuro veikla, įmonės vidinės dokumentacijos ruošimu, atliekant raštvedybos užduotis, sisteminant kaupiamą informaciją, paskirstant gaunamas užklausas ir korespondenciją atsakingiems asmenims;
• Būti atsakingai (-am) už direktoriaus darbotvarkės koordinavimą ir priežiūrą, kaupti organizacinę darbo patirtį asistuojant vadovui, koordinuojant informaciją bei operatyviai sprendžiant iškilusias problemas;
• Organizuoti keliones, rūpintis sklandžia viešbučių ir lėktuvų bilietų rezervacija;
• Prisidėti prie personalo paieškos ir apskaitos projektų;
• Dalyvauti įmonės strateginiuose susitikimuose ir rengti nepriekaištingus protokolus;
• Ugdyti derybinius gebėjimus, rūpinantis paslaugų ir prekių pirkimu, įmonės vidinių renginių organizavimu, reikalingų priemonių užsakymu;
• Prisidėti prie organizacijoje vykstančių projektų įgyvendinimo;
• Tapti įmonę reprezentuojančiu veidu administraciniais klausimais, organizuojant susitikimus, paskirstant informaciją tarp kolegų;
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.