Darbo pobūdis • Vadovo pavestų užduočių vykdymas, įvairiapusė pagalba vadovams • įvairių dokumentų (raštu) rengimas, administravimas, registravimas, saugojimo kontrolė; • Korespondencijos, siuntų, skambučių ir kitos informacijos valdymas, sklandžios biuro veiklos ir tvarkos užtikrinimas, aprūpinimas kanceliarinėmis prekėmis ir kitomis darbo priemonėmis; • Komandiruočių organizavimas, komandiruotės dokumentų rengimas ir administravimas; • Gaunamų, siunčiamų raštų bei vidaus dokumentų registravimas; • Įsakymų, įgaliojimų ir kitų dokumentų ruošimas; • Įmonės darbuotojų konsultavimas personalo administravimo klausimais, darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymas. personalo dokumentų administravimas;
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.