Skambučių srauto valdymas (atsiliepti į skambučius, juos nukreipti, registruoti bei teikti atgalinę informaciją)
El. laiškų srauto valdymas ir atsakymų rengimas;
Korespondencijos tvarkymas;
Įsakymų, nurodymų, įvairių raštų parengimas ir koordinavimas; Darbas su soc. tinklais (nuolatinė komunikacija su klientais - t. y. informacijos, straipsnių, žaidimų, naujienų ir kt. info pateikimas FB tinklapyje, FB grupėse, Linkedin, Instagram, įmonės tinklapyje, vidinėje klientų zonoje ir kt. soc. erdvėje;
Tiesioginio vadovo tarnybinių pavedimų vykdymas;
Biuro svečių sutikimas. Socialinė įmonė, kuri suteikia galimybę dirbti ir ribotą darbingumą turintiems asmenims.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.