Pareigybės paskirtis – organizuoti aptarnaujančio personalo darbą ir kontrolę, vykdyti sanitarinę bei higieninę progimnazijos patalpų ir aplinkos priežiūrą, vykdyti pastatų, patalpų ir materialinių vertybių priežiūrą, organizuoti jų remontą ir inventorizavimą bei apsaugą, inicijuoti ir vykdyti viešuosius pirkimus, rūpintis įstaigos priešgaisrine, civiline, higienos ir darbuotojų darbų sauga. Pagrindinės funkcijos:
1. planuoja, organizuoja progimnazijos aptarnaujančio personalo darbą, atsako už jo kokybę;
2. organizuoja progimnazijos aprūpinimą materialiniais ir informaciniais ištekliais, užtikrina jų apsaugą;
3. organizuoja progimnazijos teritorijos ir pastato priežiūrą, užtikrina jo tikslingą naudojimą ir apsaugą;
4. rengia ūkinės veiklos planus, tvarkas ir programas, planuoja, kaupia ir analizuoja su ūkine veikla susijusią informaciją, rengia ataskaitas, dokumentus bei kitus priklausančius progimnazijos vidaus tvarkomuosius, informacinius raštus, raštų ruošinius;
5. organizuoja viešuosius pirkimus, juos vykdo ir tvarko viešųjų pirkimų dokumentaciją;
6. planuoja, organizuoja civilinės saugos, darbų saugos, priešgaisrinės ir higieninės saugos veiklas, instruktuoja darbuotojus, pildo reikalingą dokumentaciją, 7. organizuoja darbuotojų sveikatos patikrinimą, vykdo patikrinimų kontrolę;
8. atlieka progimnazijos turto metinę inventorizaciją;
9. pildo darbo laiko apskaitos žiniaraščius progimnazijos darbuotojams, finansuojamiems iš savivaldybės biudžeto lėšų, sudaro darbuotojų darbo grafikus, atostogų grafiko projektus;
10. vykdo kitas pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.