- Įvertina vaikų kalbos raidos ypatumus bei kalbėjimo ir kalbos sutrikimus.
- Siūlo ugdymo formą, būdus ir metodus, prireikus rekomenduoja teikti logopedo bei specialiąją pagalbą vaikams, kuriems nustatyti kalbėjimo ir kalbos sutrikimai.
- Konsultuoja kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčius vaikus, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, pagalbos mokiniui specialistus logopedo pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo, kalbėjimo ir kalbos sutrikimų prevencijos bei jų šalinimo klausimais.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams ir tėvams (globėjams, rūpintojams) kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčių vaikų ugdymo bei jo organizavimo klausimais, skleidžia ir diegia logopedijos naujoves.
- Vadovaujantis Kauno pedagogų psichologinės tarnybos išvadomis, padeda mokytojams rengti individualizuotas ir pritaikytas programas.
- Analizuoja mokyklos dokumentus, susijusius su kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčių vaikų ugdymu.
- Teikia informaciją apie kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčių vaikų kalbos raidos vertinimo išvadas ir rezultatus, specialiuosius ugdymosi poreikius ir jų tenkinimą suinteresuotoms institucijoms ar asmenims, susijusiems su vaikų ugdymu, gavęs tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą.