Darbas klinikos registratūroje;
Bendravimas su pacientais telefonu, el. paštu, gyvai;
Pacientų registravimas kompiuterine programa;
Skambučių koordinavimas ir reikiamos informacijos suteikimas pacientams;
Glaudus bendradarbiavimas su klinikoje dirbančia komanda;
Dokumentacijos ir korespondencijos tvarkymas;
Pacientų srautų bei gydytojų darbo grafikų valdymas;
Darbas su kasos aparatu, sąskaitų - faktūrų išrašyma;
Ūkio dalies reikalų tvarkymas, rūpinimasis gera atmosfera;
Tiesioginių vadovo užduočių vykdymas
Siūlome darbą administratorei (-iui) Šeimos klinikos diagnostikos centre
Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas;
Puikūs darbo planavimo ir organizavimo įgūdžiai;
Sąžiningumas, orientacija į rezultatą;
Gebėjimas kelti sau tikslus ir planuoti laiką, bei dirbti savarankiškai;
Gebėjimas valdyti stresines situacijas, darbštumas, komunikabilumas, paslaugumas;
Anglų ir rusų kalbos mokėjmas;
Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Raštvedybos taisyklių išmanymas;
Panašaus pobūdžio darbinė patirtis būtų privalumas
Gebėjimas valdyti didelius bei skirtigos informacijos srautus.
Draugišką ir ambicingą kolektyvą;
Darbą profesionalių medikų komandoje;
Patrauklų atlyginimą;
Lankstų darbo grafiką: nuo 8:00 iki 13:30 val., arba nuo 13:30 iki 19:00 val.
Nuolaidas klinikos paslaugoms;
Moderniame ir jaukiame Šeimos klinikos diagnostikos centre nuo 2008 m. teikiamos specializuotos II lygio ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros, reabilitacijos bei sveikatingumo paslaugos. Nuo 2019 m. mūsų centre pradėjome teikti grožio ir estetinės dermatologijos paslaugas.
Mūsų centre ypatingas dėmesys skiriamas pacientų sveikatos ir grožio priežiūros paslaugų kokybei. Turintys didelę praktinę patirtį gydytojai ir grožio srities specialistai visada pasiruošę Jums patarti ir padėti, suteikti profesionalias konsultacijas.
Administracijos darbuotojai
Neto (į rankas)