Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
- Aukštos klientų aptarnavimo kultūros formavimas ir palaikymas;
- Aktyvaus pardavimo ir efektyvaus klientų aptarnavimo užtikrinimas;
- Iškeltų pardavimo tikslų įgyvendinimas, atsakomybė už rezultatus;
- Prekių pateikimo ir priežiūros prekybos salėje organizavimas ir vykdymas;
- Parduotuvės veiklos koordinavimas, personalo mokymas, ugdymas ir motyvavimas;
- Parduotuvės dokumentacijos administravimas (personalo apskaita, darbų sauga, prekybinė dokumentacija ir kt.).
Reikalavimai darbuotojui
- Vadovaujamo darbo ir/ar klientų aptarnavimo parduotuvėje 1 m. patirtis;
- Geri organizaciniai, vadovavimo, planavimo ir prioritetų paskirstymo įgūdžiai;
- Personalo valdymo patirtis vertinama kaip privalumas;
- Administraciniai įgūdžiai;
- Kompiuterinis raštingumas;
- Anglų k., rusų k. žinios.
Įmonė siūlo
- Darbo užmokestis nuo 1200 Eur neatskaičius mokesčių + priedai. Konkretus atlyginimas bus derinamas su kandidatu individualiai, atsižvelgiant į jo patirtį/žinias;
- Darbą stabilioje įmonėje.
Darbo sritis:
Vadovai
Vadovai, žmogiškieji ištekliai
Papildoma informacija
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
nuo 1200.00 iki 1800.00 EUR per mėnesį
Bruto (ant popieriaus)
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.