Ryšių su klientais centro informavimo tarnautojas
Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
You will be responsible for providing quality customer service, identifying their needs and providing support by telephone. In this position You would:
•Start you career at Swedbank;
•Know more about Swedbank‘s products and services;
•Collaborate with other team members and get all the support;
•Advice and consult the Bank's customers on the daily services of the Bank (mainly registrations to the branch);
•Sell banking products/services that meet the needs of the customers. Būsite atsakingas už kokybišką klientų aptarnavimą, jų poreikių nustatymą ir pagalbos telefonu teikimą. Šioje pozicijoje Jūs:
-Pradėsite savo karjerą "Swedbank";
-sužinotumėte daugiau apie "Swedbank" produktus ir paslaugas;
-bendradarbiautumėte su kitais komandos nariais ir gautumėte visokeriopą pagalbą;
-Pasiūlytum ir konsultuotum Banko klientus kasdienių Banko paslaugų klausimais (daugiausia registracija į skyrių);
-Parduoti klientų poreikius atitinkančius banko produktus / paslaugas. Swedbank nediskriminuoja nė vieno dėl lyties, amžiaus, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, etninės priklausomybės, religijos ar negalios - visi yra laukiami.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
950 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.