Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
You will be responsible for providing quality customer service, identifying their needs and providing support by telephone. In this position You would:
•Start you career at Swedbank;
•Know more about Swedbank‘s products and services;
•Collaborate with other team members and get all the support;
•Advice and consult the Bank's customers on the daily services of the Bank (mainly registrations to the branch);
•Sell banking products/services that meet the needs of the customers. Būsite atsakingas už kokybišką klientų aptarnavimą, jų poreikių nustatymą ir pagalbos telefonu teikimą. Šioje pozicijoje Jūs:
-Pradėsite savo karjerą "Swedbank";
-sužinotumėte daugiau apie "Swedbank" produktus ir paslaugas;
-bendradarbiautumėte su kitais komandos nariais ir gautumėte visokeriopą pagalbą;
-Pasiūlytum ir konsultuotum Banko klientus kasdienių Banko paslaugų klausimais (daugiausia registracija į skyrių);
-Parduoti klientų poreikius atitinkančius banko produktus / paslaugas. Swedbank nediskriminuoja nė vieno dėl lyties, amžiaus, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, etninės priklausomybės, religijos ar negalios - visi yra laukiami.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
950 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.