Įmonė „Lintel" užsiima klientų aptarnavimu, pardavimais, kontaktų centrais. Įmonėje šiuo metu dirba apie 700 darbuotojų. Šiuo metu įmonė toliau sėkmingai plečiasi ir šiuo metu ieško naujų komandos narių - klientų vadybininkų.
Darbo pobūdis:
- Aktyvus paslaugų pardavimas telefonu;
- Komercinių pasiūlymų teikimas;
- Užsakymų pildymas.
Reikalavimai:
- Mokėti dirbti programomis MS Office, Windows 7/8;
- Bendras kompiuterinis raštingumas;
- Gebėjimas greitai rinkti tekstą;
- Rusų/anglų kalbų mokėjimas – privalumas.
Įmonė siūlo:
- Atlyginimas bandomuoju laikotarpiu 300€ + pardavimų priedai. Vidutiniškai apie 450€;
- Atlyginimas po bandomojo laikotarpio 300 + pardavimų priedai. Vidutiniškai apie 500€.
- Yra motyvacinė atlyginimo sistema;
- Yra karjeros galimybės;
- Nemokamas gyvybės draudimas;
- Nemokamas sveikatos draudimas;
- Nuolaida Teo paslaugoms;
- Nuolatinis ugdymas, mokymai, kurių metu mokamas atlyginimas.
Susidomėjusius savo CV siųskite el. paštu. Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės telefonu.